Kitap öncelikle ilk sayfalarda biraz sıkmış olsa da ufak ufak meraklandırmalarla sizi ileriki heycanlı olaylara karşı güzel bekletti. Sarıyor mu derseniz evet aşırı sarıyor, yani spoiler gibi olmasın ama 100. sayfadan sonra aşırı derece de sarmaya başladı tüm olayların başlangıcını tek bir noktadan çıkartmaları, hiç ummadığınız şeylerin birbiri ile bağlanması farklı öldürme şekilleri, cesetlerin sübliminal bir mesaj vermesi vs vs güzel bir kitaptı okurken çok zevk aldım, şiddetle tavsiye etmeyeceğim ama polisiye ve kan ceset seven varsa seve seve tavsiye edebilirim iyi okumalar :)))
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖