Ok hep kendimize dönük, acımasızca ve ucu çok sivri. Nefse ve şeytana fırsat vermemek için her durumda ve her koşulda sürekli batar durur. Setler var, sarsılmaz kaleler, cehenneme azık olmamak için. Biz bu yolların yabancısıyız; gözler kapalı, baş öne eğik, bakıp gördüğü ve donduğu yer ise o gözlerin Rabbi. Bizimki olanlara anlam verememe hali. Fark etmek de, sorular sormak da hataydı. Sözler sükuta karışsın, biz Allah'tan korkarız. Vesselâm.