“İnsan en cok anlaşılmadığında
yalnızdır, söylediği duyulmadığında değil. Görülmeyen bir insan bi gölgeye dönüşür. Gölgenin bir sesi yok, bir yeri yoktur.
Anlatma, yazma, hikaye etmek işte bütün bunlar insanın bu dünyada bir iz bırakma çabasıdır. O izi kim görür, kim siler, kim üstüne basar anlamak mümkün değildir.”