♡♡Nobody♡♡

♡♡Nobody♡♡
@basdassryy
"İnsanların veremediği mutluluğu bir fincan kahvede buldum; göstermedikleri samimiyeti kitaplarda okudum. İyi ki kahve ve kitaplar var."
"Kimi yaralar kapanır İzi kalır, kimi yaralar kapanır Sızı kalır."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendi iç sesini dinliyorsan yalnız, kendine cevaplar veriyorsan yapayalnızsındır.
Herkesin yastığının yanında hayat vereceği bir başucu kitabı olmalı hayatında.Ona dokunduğunda duygularını, hislerini ,kalbini hissedebileceği... Tüm dünyadan kendini soyutladığında onun kapağını okşadığında tüm sıcaklığı o dokunuşta hissedebileceği.
"Sevmek seviyorum demek değil, yüreğinde hissetmektir. Ve aşk yanında olanı sevmek değil, bazen gelmeyecek birini beklemektir. Cemal Süreya
Daha fazla Konuşmuyor, Anlatmıyor diye hissetmiyor sanmayın. Kimisi içine atar çığlıklarını. #CemalSüreya