Her ne olursa olsun bir telefon kadar yakın olucam demişti başın dara düşerse beni arıycaksın demişti ben varım demişti aradım yarım saat önce asla ulaşamayacağım bi telefonu aramışım ve yarım saattir oturdum kaldım olduğum yerde dolu dolu kahkaha atıyorum gözlerimden kahkahadan yaşlar akıyor ne garip
Düştüğün yanılgıya üstün başın toz toprak, Savaştığın meydanda kazanmaktır hak. Kalkıp da yerden , doğrulduğun her nefesten, Yaralarını saracak olmaktı en büyük meselen.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Arada canın sıkılıyor bence diyon ki bi başın ağrısın senin Allah'ını al kopar götür sen de rahatla ben de rahatlayayım
Telefonla Dünya Kupası Maç Nakli
– Bak, şimdi, benim radyoda maç spikerliğimde belki en önemli ilk olay, 1966 Dünya Kupası'ydı. TRT bizi final maçını anlatmak üzere Londra'ya yolladı. Ben de organizasyonun başkanına kadar çıktım. Adam gayet nazik, güler yüzlü, fakat alay ederek "Sizin Tey-ar-ti (TRT demek istiyor) dün mü öğren­ di Dünya Kupası maçlarının oynanacağını da bugün başvuru­ yor? Dört yıl evvelden bütün kulübeler dağıtıldı, bitti..." dedi. – Ve adam haklıydı galiba... – Tabii haklıydı. Bizimki Türk işi işte...Adam "Yani naklen yayını yapamayacaksınız" dedi. Ben kolay kolay pes et­ medim. "Bana" dedim, "bir telefon verir misiniz?" Adam bir kahkaha attı. "Yoksa telefonla mı anlatacaksınız" diye sor­du. "Ben aynı zamanda gazeteci olduğum için" dedim, "ga­zeteme yazı geçerim". Adam ona da "peki" dedi. Bunlar maçtan iki gün evvel oluyor. – Ama maçta siz kulübede değilsiniz. – Basın tribünündeyim. Sağım solum ünlülerle dolu. Dün-ya çapında ünlülerle... – Basın tribünü orada da bizdeki gibi miydi? – Biraz değişikti. Bazı ünlü spor yazarları özel yerlerde oturuyordu. Bir de kalabalık kısmı vardı. Ben o kısımda, basın tribününün yazarlar bölümündeyim. Düşünün, dünya­nın dört bir yanından gelmiş yüzlerce tanınmış gazeteci. Hepsi oturup maçı izliyor. Ama hepsinin önünde telefon var. İşte "ilk on beş dakika" diye yorum yazdırıyorlar. Sonra da sessiz sedasız maç izleyip not alıyorlar. Hafif sesle de telefon­ da konuşuyorlar. Ancak içlerinde biri var, artık manyak mı dediler, garip mi dediler, deli mi dediler, fanatik mi... bilemi­ yorum ne deyim buldular, ara sıra ayağa da kalkıp "Şimdi sağ­dan iniyorlar" diye maç anlatıyor. Ve bu maç yayını maç baş­lamadan 5 dakika evvel başladı. Bir maç 90 dakikadır, etti 95. Adam haftaymda da 15 dakika durmadan konuştu. Neden? Hat kesilirse bir daha bağlanamaz
basın açıklaması gelmiş

Murat Ağar

@muratagar
·
Yeni kitap uygulamaları :)
Geçenlerde yeni kitap uygulamalarından birine davet edildiğimi söylemiştim. Davet eden arkadaşlar “1k gibi değil. Sadece kitap okuyan düzgün kullanıcılar var” demişlerdi. Zaten bu bile orada olmamam için başlıca bir sebep. Neyse asıl anlatacağım başka bir şey. Davet edildiğim uygulamaya dışarıdan bir bakayım dedim. Akış içerisinde denk geldiğim ikinci paylaşım cinsellikle alakalı bir kitaptan alıntıydı. Arkadaşlar insan her yerde aynı insan. O yüzden başka uygulamalara davet edildiğinizde gitmeyin. Burada göreceğinizin hemen hemen aynısını orada da göreceksiniz. Yorucudur, zahmetlidir, triplidir ama 1k iyidir 😃
Niye akrep burcunu sevmiyorum
Sohbet ediyoruz ikide bir sohbeti bölüp ben ferrarimle dolaşmaya çıkacam bak daha olmayan kızlarıma iki araba aldım ses tonumla uyarı veriyorum anlamıyor en sonunda siktir git lan görgüsüz sohbetin içine ettin götün başın ayrı oynuyor kim seninle evlensin böyleler işte meymenetsiz cıvık karakterler sevmiyorum abi sevmeyecem de .