Sena

Sena
@baskaldiri_com
Bugüne kadar kim başkasının cehennemdeki yerini almak üzere oraya inmiş? Asla. Olsa olsa birinin ötekini zorla oraya indirdiğine tanık olursunuz. O kadar.
Reklam
Boşuna heveslenmemekte yarar var, insanların aslında birbirlerine söyleyecekleri hiçbir şey yoktur, karşılıklı olarak yalnızca kendi acılarını anlatırlar, bu böyledir.
‘’ İnsan kadere iyice boyun eğdiğinde mutlu olmak için ufacık bir şey bile ona yetiyor.
‘’Dünya artık taşıyamayacağımız kadar ağırlaşmıştır.’’
‘’ ...mutsuz olmak için bir an önce yeni bir geçerli neden bulmalıydı. Sanıldığı kadar kolay bir şey değildir bu. ‘’Mutsuzum’’ demekle iş bitmiyor. İnsan ayrıca bunu kendine kanıtlayabilmeli, kendini geri dönüşü olmayacak şekilde ikna edebilmelidir.’’
Sayfa 263
Reklam