Batfam Karakterleri Sıralamam
Cizgi roman karakteri siraliyorum cunku bu yil kitap okumadim. Soz okumaya baslicam artik sikildim bu durumdan. Nerdeyse iki yil oldu. Sadece “core” olarak gorulen karakterleri yazdim illaki daha cok vardir. honorable mentions: Barnara Gordon, Duke Thomas, Cassandra Cain: Ucu hakkinda da cok okumadim ve o yuzden onlara haksizlik yapmak istemem. Ucunu de cok sevecegime eminim ama. (Barbara hakkinda diger ikidinden daha cok okumumdur ama daha detayli bir okuma yapmak istiyorum cunku babs hakkinda bildigim her sey comiclerden cok diziler filmler oyunlardan geliyor ve comicleri tercih ederim) 1. Damian Wayne: Benim canim mukemmel cesur affedici oglum. Talianin oglu diye favorim degil asssla Talia ile alakasi yok… Damian’in karakter gelişimini gercekten seviyorum, keske yazarlar da anlasa cunku acikca anlamiyorlar. Ozellille Batman’in yeni serisinde asla Damian’i anlamamislar ve zaten yazar Damian’i sevmiyor (aptal adam) 2. Stephanie Brown: Su siralar onun gozuktugu çizgi romanlari okuyorum ve of stephanie seni çok seviyorum. Damian ile olan iliskisini de seviyorum. Cogu insan Damian’i gecmisiyle gorurken Steph gunumuzdeki haliyle goruyor ve cocuk oldugunu unutmuyor. shesthebest. ayrica robin oldugu donemde cok hakkini yediler spoilerken de cok hakkini yediler batgirlken de yediler o yuzden digerlerini çok sevemiyorum sahsen 3. Dick Grayson: Dick the og king. Talia ile olan beefi cok salak ama kiskanc bir velet olmasina bagliyorum. Damian’in teknik olarak batfamdeki ilk mentoru olmasi falan da hosuma gidiyor. ve titans okumayi da cok seviyorum fab five <333 4. Bruce Wayne: Batmane ne kadar bazen gicik olsam da onu cok seviyorum ama yine de listenin altinda birazcik. Daha fazla karakter ekleseydim belki daha yukarida olurdu idk 5. Tim Drake: Fanlari
“Joker” ne kadar radikaldi?
“Sapkınlık daima otoritenin altını oymaya, ama bunu hiçbir zaman tamamlayamamaya yazgılıdır. Sapkın radikal edimi tamamlamayı ve otorite figürünü devirmeyi hiç başaramaz, çünkü sapkının keyfi bu otoriteyle mücadele etmekten doğar. Dolayısıyla sapkının eylediği, ama bu eylemi asla tamamlamadığı söylenebilir.” (Todd McGowan - Sahip Olmadığınız Şeyin Keyfini Sürmek) The Dark Knight filmindeki Joker karakteri, bu tanım çerçevesinde tam anlamıyla sapkın bir figürdür. Joker’in amacı, düzenin temsilcisi olan Batman’i yok etmek ya da ortadan kaldırmak değildir. Aksine, onun tüm eylemleri, Batman’in varlığını gerekli kılar. Joker’in kendisi de bu ilişkiyi açıkça ifade eder: “You complete me/ Beni tamamlıyorsun.” Bu ifade, sapkının keyfini ve motivasyonunu tanımlar: Otoriteyle mücadele etmekten, onunla sürekli çatışma halinde olmaktan beslenir. Joker, otoritenin altını oyar; yasaları, ahlakı, toplumsal sözleşmeyi istismar eder, ters yüz eder. Fakat asla yeni bir düzen kurmak ya da mevcut olanı bütünüyle ortadan kaldırmak istemez. Onun amacı anarşi yaratmak ve bundan faydalanmak değildir; anarşiyi sürekli hale getirmektir. Sapkının edimi tamamlanamaz çünkü tamamlanması, yani otoritenin devrilmesi, sapkının kendi varlık koşulunu da ortadan kaldırır. Joker’in varlığı, Batman’in varlığına sıkı sıkıya bağlıdır; o, yok etmek istemez, dönüştürmek de istemez, yalnızca eylemin kendisini daimi kılar. Bu bağlamda Joker’in pozisyonu, yalnızca ahlaki ya da politik bir yozlaşmayı değil, aynı zamanda simgesel düzenin içinde sapkın bir arzu ekonomisini temsil eder. O, kötülüğü/şiddeti bir araç olarak seçmez, bir haz nesnesi olarak yaşar. Dolayısıyla Joker’in Batman’e göre konumu, yukarıda tanımlanan sapkının otoriteye göre konumuyla doğrudan örtüşür: sürekli olarak otoritenin sınırlarında
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Batmane Batmane
Merdine Lı Mezopotamyaye bajaraki ser bılında, Diyarbakıre lı walate Tırki bajaraki ser hıldayiya , Batmane bajaraki xemılandiya, Cızire bajare aşıkaya….❤️✨
Batmane Batmanee
Batman
Çok sıcaksun batmane😂😂😂
1000Kitap