Biliyor musun, Mayer, bir balığı göletten, sudan çıkarırsan gök yüzünü ve kara parçalarını gördüğüne şükretmez, onu okyanusa taşıdığını anlayamaz, karşılığında sana ne der biliyor musun? Benim göletim mükemmeldi. Çünkü o balığın yeri o kokuşmuş suya ve kurbağalara sahip göletti. Biliyor musun Mayer, herkesi ait olduğu yerde bırakmak gerekir, aksi taktirde palyaço kendini kral, kokona kendini kraliçe zanneder!
Uyu, uyan, koş, yaşa, yumruklarını sık, duyguları fark et. Süreç içinde rüyalar gör, daha çok rüya. Bazen kabus. Seni kovaladı mı varlıklar? Okudukça keyif aldığım bilim kurgu tarzında yazılan bu eser beni oldukça kez düşündürdü. Tek seferde okuyup bitirmeye kıyamadım. Fakat bugün noktayı koydum. Dahası yok mu tarzında bir finaldi. Belki rüyalar gerçek, ölüler diri, biz bu evreni yaşayan basit kod parçalarıyız ve bundan haberimiz yok, kim bilir?