Harika bir kitaptı. Bilince, bilinçaltına, ruha yönelik kavramları incelikle ele aldı. Okuma terapisi olarak düşünebilirsiniz. Tabi psikolojiye ilginiz yoksa ağır gelebilir.
Düşünmek demek, sadeleştirmek, önemli olanın altını çizmek, önemsizi ayıklamak demektir. Bu nedenle unutma olayı duruma göre, belleğin bir özelliği ya da hatasıdır.