Önemli olan tanrının bir enstrüman yaratmış olmasıdır. İnsan denen bir enstrüman. Ancak yarattığı müzik enstrümanı çalamayan bir usta gibi, tanrı da insandan doğru ses çıkaramamıştır. Bu yüzden tanrı hariç bütün güçlü insanı çalmış ve özellikle de şeytan en güzel melodilerini onunla bestelemiştir.
Tanrının hala tanrı tanımaz bir anarşist olduğunu düşünüyorum. Ve insanın da çamurdan üretilmiş bir maymun olduğunu. İkisi bir araya gelince mutlu bir son beklemek zor.