Şansa inanır Mısın? Ya da kısmete? Bizim oralarda ‘Kandil’in yağı bitmeden insan ölmez’ ayarında bir atasözü vardır. Demek ki benim de Kandil’imde daha yağ varmış.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her milletten insanın doğunun limanlarında yanyana yaşadığı, dillerin birbirine karıştığı o çağ, eski zamanların bulanık bir anısı mıdır? Yoksa geleceğin bir belirtisi midir? Bu rüyaya sıkı sıkı sarılmış olanlar geçmişten kopamayanlar mıdır? Yoksa gönül gözüyle geleceği görenler mi? Buna cevap vermeye gücüm yetmez ama babam, işte buna inanıyordu. Bir Türk ile bir Ermeninin gene kardeş olabileceği, sepya rengi bir dünyaya.