başlarının sıkıcı gelmesine rağmen yarısından sonra daha akıcı bir hal aldı fakat dendiği gibi insanı gerecek , uykusunu kaçıracak bir kitap olduğunu düşünmüyorum en azından bende okudum ve bitti bir etkisi kalmadı eğer korku sevmiyorsanız tabi korkabilirsiniz ama çok fazla korku türü okuyanların beğeneceğini sanmıyorum