Gerçekten konusu ve akıcılığı ile harika bir kitaptı. Geçmiş ve bugünü, aralarinda hem hüzünlü hem de aşk dolu bir şekilde bağlamış. Her türlü duyguyu bu kitapla tatmış oldum. İlk başlarda aradaki bağlantıyı tam kuramasam da heyecanli bir şekilde devam ettim ve elimden bırakamadım. Keyif alarak okudum.