Konusu ile en sevdiğim kitaplardan biri olmuştur fakat kurgusu konusu kadar mükemmel degildi. Ama sürükleyici olması ve konusu beni fazlasıyla etkiledi. Ki ben bir kitapta mutlaka akıcılık arayan biriyimdir. İki kişinin paralel evrendeki telepatilerini anlatan bir kitaptır. Kurguya değil de konuya bakarım diyorsanız muhteşem bir kitap :)
Yazarın bu kitapta işlediği konuyu gayet sade bir yazi stiliyle anlatmış olmasini çok sevdim. Normalde pek kitap okumayan birisi olmama rağmen hızlıca okuduğumu düşünüyorum. Başarılı bir kitap:)