Bir gazeteci arkadaşım var, polislerle haydutların aslında aynı insanlar olduğunu söylüyor. Aynı dili konuşur, aynı özlemleri paylaşırlarmış. "Silah tutkusundan zorbalığa kadar tüm davranışları birbirinden farksızdır," diyor. "Benzer kadınları sever, benzer eğlencelerden hoşlanırlar. Birbirlerini gözlerinin içine bakar bakmaz tanımaları ve nasıl dövüşeceklerini bilmeleri bu özdeşlikten ileri gelir."