“Fırtınalardan, kasırgalardan, mutluluk ile mutsuzluğun deli gibi bir hızla birbirini izlediği yorucu hayatımdan bıktım artık.
Ne gam! Cennetindeymiş ya da cehenneminde! Ben hep yeni bir şeyler istiyorum.
Şimdi ile yetinmeyi bilmiyorum…
Terlediğimde üşümek istiyorum.
Üşüdüğümde terlemek istiyorum.
Yalnız kaldığımda biriyle birlikte olmak istiyorum.
Biriyle birlikte olduğumda yalnız kalmak istiyorum.”
“Küçük bir tur attım. Kurumuş gölün kenarında oturdum. Kimse yok etrafta, binlerce kilometreye uzanan alanda tek bir canlı yok.
Kendimi biraz yalnız hissediyorum.
Arkadaşım birazdan gelir, gideli iki saat oldu.
Yalnız olmayı sevmiyorum, yanımda birlerinin olmasına bayılıyorum.
Arkadaşım gideli dört saat oldu…
Arkadaşım gideli on saat oldu…
Geri gelmeyecek.
Ben yalnız öleceğim.”