Kapak Kızı üçlemesinin ikinci kitabıymış, ben bu kitapla başladım. Uzun süredir böyle akıcı bir kitap okumamıştım. Hala etkisindeyim diyebilirim. O kadar gerçekçi ki ilk başlarda kitabın gerçek olup olmadığına bakmıştım, değildi ama ilerleyen sayfalarda tekrar baktım. Bana sık sık hayatımın nereye gittiğini daha gerçekçi bir şekilde sorgulattı. Yeri geldi güldürdü, yeri geldi ağlattı. Benim çok etkilendiğim 10/10 bir kitap oldu. Bir hayatın nasıl başlayıp bittiğine şahitlik etmek isteyenlere tavsiye edebileceğim bir seri.