"Kötü olmakla habis olmak arasında fark var, demişti John Bowie bir keresinde. Eğer sevdiğin insanı ilginden mahrum bırakırsan kötüsündür.Fakat onun ne istediğini,en önem verdiği şeyi öğrenir ve onu elinden alırsan şeytanın tekisindir."
Gittin mi büyük gideceksin!
Ayrılık bile gurur duyacak seninle
Gittin mi ayakların onun yakınından bile geçmeyecek Gölgen bile kalmayacak ardında
Gittin mi onurunla gideceksin
Haklıysan gidecek, gitmişsen dönmeyeceksin.
Can Yücel