"Kötü olmakla habis olmak arasında fark var, demişti John Bowie bir keresinde. Eğer sevdiğin insanı ilginden mahrum bırakırsan kötüsündür.Fakat onun ne istediğini,en önem verdiği şeyi öğrenir ve onu elinden alırsan şeytanın tekisindir."
Bilmeli insan, gideceği zamanı, tutunamayacağı dalı, kalbinin kime ait olduğunu ya da olmadığını ve zamanı gelince arkasına bile bakmadan gitmesi gerektiğini..