Fazlaca pohpohlanmış,Büyük bir hevesle başlayıp ama konu olarak sarmayıp okuyucusu olamadığım bir kitap.
Kitabın kahramanı Nora yaşam ve ölüm arasında gidip gelirken;benimde kitaba devam edip etmeme konusunda gelgitler yaşadığım ve sonunda zaman kaybı olarak nitelendirdiğim bir eser oldu maalesef.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yeni mezun olmuş bir hekimin ücra bir yere atanmasıyla,başından geçen belli başlı vakaları bize öykü tadında sunan,güzel ilerleyen bir çırpıda okunabilecek bir kitap.