beyza

beyza

, bir kitap okudu
Puan vermedi·594 syf.·
Beğendi
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 14 Mayıs 2020 15:16
·
2020 4. kitabı
J. K. Rowling
9.2/10 · 30bin okunma
Reklam
Otuza yaklaşmaktayım. Bugüne kadar ne yaptığımı düşündüm. Bir sıfırdan başka netice alamadım. Hayatta hiçbir şey yapmış olmamak gibi korkunç ve utandırıcı bir şey var mı?
Sayfa 292·Kitabı okudu

beyza

, bir kitap okudu
Puan vermedi·298 syf.·
Beğendi
·
5 günde okudu
·
Okunma: 14 Mayıs 2021 13:28
·
2021 12. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,1bin okunma
İsteyip istemediğimi doğru dürüst bilmediğim, fakat neticesi aleyhime çıkarsa istemediğimi iddia ettiğim bu nevi söz ve fiillerimin daimi bir mesulünü bulmuştum: Buna içimdeki şeytan diyordum, müdafaasını üzerime almaktan korktuğum bütün hareketlerimi ona yüklüyor ve kendi suratıma tüküreceğim yerde, haksızlığa, tesadüfün cilvesine uğramış bir mazlum gibi nefsimi şefkat ve ihtimama layık görüyordum. Halbuki ne şeytanı azizim, ne şeytanı? Bu bizim gururumuzun, salaklığımızın uydurması... İçimizdeki şeytan pek de kurnazca olmayan bir kaçamak yolu... İçimizde şeytan yok. İçimizde acz var. Tembellik var. İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey: hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var.
Sayfa 293 - karbon kitaplar
İnsan
Reklam