O dakika, o hızla geçiveren tek dakika, çocukluğumun en mutlu dakikasıydı.. Sana işte o dakikayı anlatmak istedim, beni hiç tanımayan sana, bütün bir hayatın nasıl sana bağlı olduğunu ve nasıl geçip gittiğini artık sezmeye başlayasın diye anlatmak istedim..