Ölebilirim - Bedo & Patron
Ama pişman değilim sevdiğim için Bi' şeyler hissetmek baya iyiydi Eskisi kadar da kafam iyi değil Gözlerinin hâlâ fanatiğiyim
Müzik
senin için her zaman buradayım, yargılamadan dinlerim seni biliyorsun..
Reklam
🩷 üzerimde
~Tüm toksik insanlardan arınmış ~Akademik hedeflerine bağlı ~Aile ilişkileri iyi ~Fiziksel/Psikolojik sağlığı iyi ~Safe place çevre yapmış ~Ona aile olacak insanlar tanımış ~Yapması gereken her şeyi yapmış ~Planlı/Programlı ~istediğinde ise dağıtan ~Deli ve Özgür Kız enerjisi var. Dokunmayın bana.
Kadın
Kötü bir yıl değildi. Aslında güzel kitaplar da okumuşum ama opus magnum denilen yazarların silah gibi bir kült kitabını da okumamışım. Gelecek yıla hedef yine İkinci Cinsiyet gibi, Ethica gibi, Türklük Sözleşmesi gibi bir kitap okumak olsun. 💪😊🙏🏻
2025 Okuma Raporları
Hissettiğimiz ama adını bilemediğimiz bazı duygular.
Dışarıda fırtına varken , güvenli bir yerde olmanın verdiği sakin mutluluk.
1000Kitap
En safe place an; Yargılanmadığını bildiğin ve kimsenin iki yüzlü olmayıp yanında olduğu anlardır.
Öyleliböyleli
Reklam
Reklam