Sadrazamların kaderi böyleydi zaten.İmparatorluğun ikinci adamı olma zevkine erdikten sonra ya Padişahın gazabına uğrayarak ya da askerin isyanına toslayarak kelleyi vermek alınlarında yazılıydı.Bu işten kurtulupta eceliyle ölebilen sadrazam çok talihli sayılmalıydı.