Begum E.

İnsanlar gerçekten aptaldır, olağanüstü derecede aptal. Aslında aptal değil, nankördür, eşi benzeri bulunmayacak derecede nankör.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hangisi daha iyidir,kolay elde edilmiş bir mutluluk mu, yoksa insanı yücelten acılar mı?
İyiyi, “güzel ve yüksek şeyleri” ne kadar çok anladıysam, o kadar derinlerine battım, sıkıştım kaldım içlerinde.

Begum E.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·140 syf.·
2019 8. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.9/10 · 159,7bin okunma
İnsanın birine ihtiyacı vardır, birine yakın olmak ister. ... Kimsesi yoksa delirir insan. Kim olduğu hiç önemli değildir, yeter ki yanında biri olsun. İnanın bana, insan fazla yalnız kaldı mı, hastalanır.