Ben ikide birde böyle oluyorum, bazen bütün insanlari boyunlarina sarilip öpecek kadar seviyorum, bazen de hicbirinin yüzünü görmek istemiyorum. Bu nefret filan degil... Insanlardan nefret etmeyi düsünmem bile...
Sadece bir yalnizlik ihtiyaci.
Can sıkıntısı aslında bir olaylar özlemidir, hem de yalnız hoşa gidecek olaylar değil, kurbanının bir günü öbüründen ayırt etmesine yardım edecek herhangi bir olayın özlemidir.