Fikirlerine çok önem verdiğim, tam bir kitap kurdu olan ve aynı zamanda da Albert Camus hayranı olan bir arkadaşımın ( @isilgizemdemirtas ) tavsiyesiyle başladığım bu kitap gerçekten övgüsünü hak ediyordu. Arkadaşım absürdizmi doya doya yaşayacağımı, bu kitabın ilk cümlesi ( "Bugün anne öldü, belki de dün, bilemiyorum." ) 'ni okuyarak vurguladı.