Ahmet Ümit'ten ilk kitabım . Kurgusu ve olayların gelişimi ile gerçekten çok iyi bir polisiyeydi. Katil o mu bu mu derken kitap bitti. Hristiyanlık ve Süryanilik hakkında aydınlatıcı bilgiler edindiğimi söylemeliyim. Dini bir cinayet, derin devlet teröristlerine uzanıyor ve bu ikisi arasındaki bağlantı çok iyi işlenmiş. Hayatın anlamını aramak adına yapılan yanlışlıklar ve zekice planlar etkileyici ve de sürükleyiciydi.
Kitap kısa kısa denemelerden oluşuyor. Hayatın içinden pek çok konuya değinilmiş. Özellikle kadın ve çocuklar üzerine yazılanlar çok hoşuma gitti. Herkesin kendinden bir şeyler bulabileceği bir kitap.