Yaşanmış düşüncelerimde bir şey arıyorum.Acıyı bulamıyorum,yabancılık,özlem bulamıyorum.Derin bir sevgi ya da bir ilişki bulamıyorum.Hep o gözlemciyi görüyorum,düşüşleri ve çıkışları düzenleyen gözlemciyi.Beni,yaşamımı gözleyen,beni fırtınalarla uçuşturan,karanlıkla seviştiren ,güneşle doğuran, bulut olarak Doğu Denizi'ne yağdıran gözlemciyi.Bana yutkunmayı güçleştireni.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
O gece insanın kavrayabileceğinden daha çok şey bilmesinin bir mutsuzluk olduğunu düşündüm. Bu bazen olgunluktur, ama olgunluk değilse, o zaman - çöküştür.