Uzak ilkbaharlar düşledim; sadece dalgaların köpürdüğü ve doğumumun unutuluşunu aydınlatan bir güneş, toprağa ve her tarafa sadece başka yerde olma arzusu derdine düşman olan bir güneş diledim.
Yaşanmış düşüncelerimde bir şey arıyorum.Acıyı bulamıyorum,yabancılık,özlem bulamıyorum.Derin bir sevgi ya da bir ilişki bulamıyorum.Hep o gözlemciyi görüyorum,düşüşleri ve çıkışları düzenleyen gözlemciyi.Beni,yaşamımı gözleyen,beni fırtınalarla uçuşturan,karanlıkla seviştiren ,güneşle doğuran, bulut olarak Doğu Denizi'ne yağdıran gözlemciyi.Bana yutkunmayı güçleştireni.