Ambulans doktorunun iki kızı var, ikizler.
Zaman kazanmak için ikisini aynı an doğurmuş.
İsimlerini de Sabır ve Acil koymuş.
İkisiyle de iyi anlaşıyormuş.
Acil durumdakileri tedavi etmek için sabır lazım.
Bu kazanılan zamanla ne yapılır ki?
Altın külçeleri gibi sandığa koyup, artık zamanımız kalmayıp da iş işten geçtikten sonra acil durumlarda çıkarılıp kullanılır mı?