Nihal

Karımın en sevdiğim yanlarından biri buydu: İstediğimizi alabilme gücüne sahip olduğumuz halde en küçük bir savurganlığa bile tahammülü yoktu. Babam da öyleydi; eve, bize gereken neyse, üçüne beşine bakmadan alırdı ama alınan eşyanın kullanılmadığını, çarçur edildiğini görünce de küplere binerdi.
Sayfa 190·Kitabı okudu
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
'İnancımız yoksa, düş kuramıyorsak, yaşam büyüsünü yitirmiş demektir.'
Sayfa 128·Kitabı okudu
Edebiyat
'Oğlumun büyümesini izleyerek kendi çocukluğumu anlamak istiyorum. Biliyorsun, çocukken hiçbir olayın farkında olmuyoruz. Belki de bu yüzden güzel hatırlıyoruz, özlem duyuyoruz. Bence insan ancak bir çocuğu olduğu zaman farkına varmadan geçirdiği çocukluğunu yeniden yaşama şansını elde edebilir. En azından o dönem hakkında daha gerçekçi fikirlere sahip olabilir.'
Sayfa 118·Kitabı okudu
Edebiyat
'Bence önemli olan seçilen konu değildir. Önemli olan seçtiğin konuyu nasıl anlattığındır. İnsanların ilgilerini fazlaca çeken konulardan hep korkmuşumdur. İlginç konuların, sanatçının yeteneğini sınırlayacağını düşünürüm.' 'Bence de asıl yaratıcılık sıradan, basit konuları ele alıp bir sanat eserine çevirmektir.'
Sayfa 76·Kitabı okudu
Edebiyat
Bütün erkeklerin içinde büyümemiş bir çocuk olduğunu okumuştum. Sanılanın aksine kadının erkekten daha mantıklı olduğu, daha sorumlu davrandığı tezini ileri sürüyordu.
Sayfa 64·Kitabı okudu
Edebiyat