Bir insanın müzik yoksa içinde,
Ya da etkilenmiyorsa tatlı nağmelerle,
Eğilimlidir mutlaka yağmaya, ihanete ve şiddete.
Ruhunun hareketi gece gibi karanlık olur,
Sevgisi yerin altına doğru yol bulur.
Güvenmemeli böylesine...
"Beşikten mezara kadar muhabbetimiz ebedi olup birbirimizi almamaya mecbur olduğumuz halde kendimizi telef etmezsek şerefsiz ve karaktersiziz." yazmış ve kendi imzasını koymuş. Ben de imzamı koydum.Bir daha onun gibi yazı yazdı, onda dahi imzalarımızı koyduk, birini kendisi aldı ve cebine koydu, birini de bana verdi...İşte bizim nişanlarımız yüzük, çevre bilmem ne yerine bu iki kağıt parçalarıdır...