belqiskhal

belqiskhal
@belqiskhal
“- az şey çekmemişsin sen , küçük! fakat her şey geçer . Her şey unutulur. Kendini bir felaketin içinde kaybetmenin manası yoktur insan birazcık da kalender olmalıdır. - hiç geçmeyen, hiç unutulmayan şeyler de var, beyfendi! Ölünceye kader insanın sırtından atamayacağı şeyler de var ...”
Sayfa 61·Kitabı okudu
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?

belqiskhal

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
6 günde okudu
·
2021 26. kitabı
Vehbi Vakkasoğlu
8.4/10 · 31 okunma
“Birini sevdikten sonra ,mutlu olmadan da yaşayabilirsin . Hüzünlü bile olsa, hayat güzeldir, nasıl olursa olsun, gene de güzeldir yaşamak .”