Okulların önü nasıl da kalabalık, veliler şık giyinmiş, sanki görünümü iyi olanlara takdirname verecekler :D kendi zamanımı hatırlıyorum da ailem karne almak için bana hiç eşlik etmemişti. Bunu kıskandığımdan felan(evet felan) söylemiyorum, anlamsız şeyleri moda haline getirmeleri gülünç geliyor ve irite edici surette yapmacık.
Bahsi açılmışken küçük bir hatıramdan bahsedeyim; ben anaokuluna gitmedim, kreşe zaten gitmedim. İlkokula başladığım zaman ise(2001di heralde, 6 yaşımdaydım) sabah annem görece uzakta olan okuluma beni bıraktı, akşamına kendim geldim ve tahsil hayatım böyle bir başımalığımla geçti gitti. Tabi bu kadarı da kendimi gözden çıkarılmış hissettiriyor geriye bakınca :D neyseki yaşayacak ömrüm varmış..