Spotify’da liste yapacağım diye bugün kitap okuyamadım. Bir şarkıdan ötekine geçerken zaman da aradan sessizce çekilmiş; ben hâlâ sıralama bozulmasın, duygu düşmesin diye uğraşırken gün bitmiş. Kitap da kenarda, sanki beni değil de yaptığım bütün bu gereksiz ciddiyeti izliyormuş gibi duruyor :D
1000Kitap
Kan, Pas ve Kül listemiz bitti...
open.spotify.com/playlist/26OfyZ... Beğenilenler listesi bir türlü erimiyor. :D Ben dinleyip azaltmaya çalıştıkça, bir yerlerden yeni şarkılar çıkıp tekrar listeye ekleniyor. Sanki listeyi temizlemiyorum da kendi kendine çoğalan bir müzik bataklığında debeleniyorum. :D
1000Kitap
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Okulların önü nasıl da kalabalık, veliler şık giyinmiş, sanki görünümü iyi olanlara takdirname verecekler :D kendi zamanımı hatırlıyorum da ailem karne almak için bana hiç eşlik etmemişti. Bunu kıskandığımdan felan(evet felan) söylemiyorum, anlamsız şeyleri moda haline getirmeleri gülünç geliyor ve irite edici surette yapmacık. Bahsi açılmışken küçük bir hatıramdan bahsedeyim; ben anaokuluna gitmedim, kreşe zaten gitmedim. İlkokula başladığım zaman ise(2001di heralde, 6 yaşımdaydım) sabah annem görece uzakta olan okuluma beni bıraktı, akşamına kendim geldim ve tahsil hayatım böyle bir başımalığımla geçti gitti. Tabi bu kadarı da kendimi gözden çıkarılmış hissettiriyor geriye bakınca :D neyseki yaşayacak ömrüm varmış..
Doğru tarif yorumlarda :D
Kayınvalideme kekten 2 ölçü mü yapacağım dedim. Evet dedi. Ama tarifde 5 yumurta var. Ben de 5 yumurtalık bir tarifin 2 ölçü olduğunu düşünmedim 10 yumurtayla yaptım. Sonuç: tepsi tepsi kek. Normalde yaptığımız tarifler çok az geliyor bize. Ki zaten bu tarifi ilk yapışım değil. Nasıl böyle acemilik yaptım bilmiyorum. Evin tüm rızkıyla kek yaptım bu defa :D
Gptye çizer fanım olsa beni nasıl cizerdi seysini ben de yaptım çıkan şeye bak amk utanıyorum Isırmaz ama laf sokar??? .d
Boş bir duvarı izleyerek, çekirdek çitliyorum ve hayatı sorguluyorum. Çekirdek bitince de, günün üçüncü kahvesi ile dertlenebilirim. Tahammül seviyem sıfır hava çok sıcak, insanları en az düzeyde seviyorum. Ve ben biraz daha duvarı izlemeye devam edersem, var olan aklımı da kaçırıp kendimi Nietzsche'nin hakikatin kollarına atacağım. :'D 😛