Hiç veda etmek istemiyorum bu seriye...
10/10
·384 syf.··
2026 30. kitabı
·
4 saatte okudu
·
Okunma: 21 Mayıs 2026 21:28
Ne diyeceğimi hakikaten bilemiyorum ama tek kelimeyle HARİKA BİR VEDA KİTABIYDI... Bu kitap o kadar beni mahvetti ki anlatamam. Ama bu mahvoluş muazzamdı... Seriye o kadar güzel veda ettik ama bir yandan da yarım kaldık...seriyi zaten Çok seven biri olarak ayrı bayıldım... Shikigami'ler, kaybedilenler, kaybolan anlamlar yeniden bulunmaya çalışılan o ruh... Her şey çok yerli yerindeydi. Ya da belki o son beni öyle bir hipnotize etti ki ben hatalarını söyleyemiyorum. Yani diyeceğim o ki bu incelemeyi objektif yapamayacağım. Ancak en azından şunları dile getireyim Himuranın karakter gelişimi, Haru karakterinin okudukça anlam kazanması, Mana ve diğer shikigami'ler, bedeller ve sonu böyle olacaksa neye deyecek tüm bunlar sorunu,o kadar iyi işlendi ki hele bence Kurara karakteri kesinlikle çok iyi bir noktada tamamlandı. Tam anlamıyla insan gibi her ne kadar tüm başına gelenleri tiksintiyle karşılaşasa bile en sonun da her şeyi kabullenişi ve anlamlandırışı baya iyiydi. Ve Haru'nun dediği gibi lotus oldu ancak buna biraz da mecbur kalmasına rağmen bunu en sonunda kabullendi. Teknik aksaklıklarda ise Aki ve Haru geçmişini sonra bu olan hünerbaz savaşlarını görmeyi kesinlikle isterdim. Ha birde başlarda o akıcılığı pek sağlayamamışlardı ve seride bazı yerlerde biraz daha kuvvetli bir anlatım olabilirdi ama bu benim gözüme o kadar batmadı hani biraz teferruat gibiydi diyeyim. Ancak tüm bunlara rağmen bence seri baya başarılıydı hele yazarın ilk serisi ilk kitapları olduğunu düşünürsek bu seri benim için 10 puanı hatta daha fazlasını hakediyor. Evreni zaten müthiş japon kültürü ile muazzam bir evren kurumu vardı hele bazı karakterlerin yazımı çok başarılıydı. Hele kötü karakter tablosunda prensesin o sosyopat tavrı baya iyiydi ve hakikaten okuyucuyu irite etmeyi
Asi ŞafakAnn Sei Lin · Timaş Genç Yayınları · 202552 okunma
6/10
·224 syf.··
2026 38. kitabı
·
17 günde okudu
·
Okunma: 11 Nisan 2026 12:07
Mrhabalar herkese #harflerleokuyoruz grubumda bu ay A harfindeyiz ben de @edogawarampo dan #aynalarcehennemivediğeröyküler okudum. İçerisinde 12 hikaye var. Ben storytelden di leyerek okuma yaptım immersive reading diye geçiyor.Yazarın ismi edgar allan poedan geliyormuş. Ve polisiye yazarı. "Aynalar cehennemi", kitaba adını da veren hikaye, bir adamın aynalarla nasıl kafayı bozduğunu anlatıyor. Pek akıcı ve güzel bulmadım hikayeyi. "İnsan koltuk" isimli hikayede de kendi yaptığı koltuğun içine saklanma bölmesi yapıp, koltuğa oturan kişilere karşı bir şeyler hisseden bir adamı okuyoruz. Bu hikayenin de ana fikri ilginç olsa da işlenişi hoşuma gitmedi. "O-sei sahnede" hikayesinde karısının kendini aldattığını bilen bir adamın ondan vazgeçmeyişini ama ona kırban gidişini okuyoruz. Genel olarak işlenişi iyiydi. Mars kanalları, parmaklar, kumaş resimle birlikte yolculuk eden adam, kırmızı oda, zehirli ot, psikolojik test, yüzük iki sakat ve monogram isimli diğer hikayeleri uzun uzun anlatmayacağım. Hikayeler genel anlamda ilginçliğini korurken aşırı uzatılmış ve gereksiz konularla şişirilmiş. Bazı hikayelerde bunca uzatılacak bir yan yoktu. Biraz hayal kırıklığına uğradım eser hakkında. Özellikle aralatıdan en sevdiğim hikayeler: o sei sahnede, parmaklar,
Aynalar Cehennemi ve Diğer ÖykülerEdogawa Rampo · İthaki Yayınları · 20221,765 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İnsan Öyle Boş Bir Yere Ait Hisseder Mi?
10/10
·384 syf.··
2026 13. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 28 Mart 2026 20:13
"O isme layık olmak içim çabalayacağım." Evet bir serinin daha sonuna geldik.Bu incelemeyi yazarken hüngür hüngür ağlıyorum çünkü ben bu seri hiç bitmesin istemiştim.Hep orada kalsın ama bazı şeyler bitmeli. Her şey bir konakta başlıyor aslında.Ana karakterimiz Kurara'nın ve Haru'nun hizmetçilik yaptığı konakta.Kurara bir hünerbaz.Hünerbaz kağıdı zihin gücü ile istediği hale getirebilen anlamına gelmekte.Bu iki arkadaşı okuyoruz ilk sayfalarda.Sonra konağa yeni biri geliyor.Himura.Kurara'ya yanına almak istiyor çünkü Himura da bir hünerbaz.Himura'nın teklifini reddediyorlar ama çıkan kargaşa ile onun yanında gitmek zorunda kalıyor ikilimiz.Çünkü bir şikigami saldırıyor konağa.Şikigami ise kagıttan canavarlar.Hikayemiz böyle başlıyor. Kurara'nın ismini de atlamayacağım.Japoncada neşe ve hüzün anlamına gelen kelimelerin birleşiminden oluşuyor.Küçük kızım benim. Bu serinin bende yeri çok ayrı çünkü belki de şuan yazdığım kurguyu yazmama çok yardımcı oldu.Bu seri çok şey öğretti bana.Çok fazla şey kattı.Bu yüzden herkesin bu kurguyu okumasını istiyorum.Herkes okuyabilir her yaştan herkes.Çünkü bu kurgunun bor yaşı veya sınırı yok.Asi gökler evreni herkes için. Serinin son kitabı olarak değerlendirecek olursak gerçekten mükemmel ötesi bir final kitabıydı.Her şeyi çok güzel anlatmış Ann ve en önemlisi çok güzel kurgulamış evreni.Kitapta işlenen dostluklar çok derindi.Haru ve Kurara,Mana ve Himura,Sayo ve Tomoe. Bu serinin bana kattıklarına gelecek olursak: Bedel ödemeden hiçbir şey kazanılmaz. Öncelikle bu söz beni çok yıprattı.Gerçekten de bedel ödemek lazım bir şeyler için.Aslında her şey için.Ödediğimiz bedeller çok acı oluyor bazen.Kazanmak için kaybetmek gerekir ya.Öylesine bir oyun hayat.Zirveye çıkarken çok şey kaybedeceğiz.Bu yüzden her şeyden önce
Asi ŞafakAnn Sei Lin · Timaş Genç Yayınları · 202552 okunma
6/10
·576 syf.··
2026 1. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 05 Ocak 2026 22:16
Helloooo Kitap Aralık sonunda da bitebilirdi lâkin yıl sonu yoğunluğum nedeniyle anca şimdi bitirebildim. Pinterest de gördükçe fanart albümü yaptığım, çıksın diye merakla beklediğim Gümüş Elite kavuştum. Kitapla ilgili beklentim Dördüncü Kanat minvalinde olduğundan hayallerim bir miktar yıkık. Kitap kötü değil ama 1. Sınıf distopya beklerken 3. Sınıf bir kurguya denk geleceğimi hiç tahmin etmemiştim. Konu Military Akademy içerikli ama öyle savaşlar, düşmanlarla mücadele ya da yer gök mücadele edilen bir yer değil. Öğrencilerin tek bir amacı var sınavlardan geçip Gümüş Elite giriş biletini almak. Baş kadın karakterimiz Wren ise korkunç derecede sevimsiz bir karakter. Evlat olsa sevilmeyecek türde olanından. Amcası olarak bildiğimiz Jim gözleri önünde idam edilir kendisi de zorla Gümüş Blok'a eğitime katılmak zorunda bırakılır. Blokta o kadar saçma kararlar ve davranışlarda bulunuyor ki şahsen bence saç baş yoldurması garanti. Üstüne bir de Cross'u zerre haketmiyordu. Caanım Yüzbaşı Cross Redden seninde bu dünyada ki sınavın Wren olsa gerek. Olayların çoğu Akademide geçiyor, gizlenen telepatik ve psişik güçlerde olanlar ve hırsları için herşeyi yapabilecek kişiler arasında geçenleri okuyoruz. Dediğim gibi kurgu öyle aman aman değildi ama garip bir şekilde sürükleyip okuttu. Sonlara doğru açıklanan gerçeği en başta anlamış olmam da işin heyecanın bir miktar söndürsede isterdim ki Dördüncü Kanat gibi yer yerinden oynasın, sıralamaları karıştırsın ama maalesef olmamdı. Son olarak bence benim ikinci favorim Kaine'di. Kimseler sevmesede ben onuda sevdim. Ama favorim Cross diğerleri anca peşinden gezer Devamını merakla olmasada bekliyorum. Neler olacak bakalım. Ortalama bir distopya okurum diyorsanız o zaman alın OKUYUN ve OKUTUN KitapRüyasından Sevgilerle
Gümüş ElitDani Francis · Yabancı Yayınları · 2025154 okunma
Gümüş Elit
8/10
·576 syf.··
Beğendi
·
2026 1. kitabı
Uzun zamandır (Uyumsuz serisinden beri) ben böyle bir distopya bekliyormuşum. Hoşuma giden tropelarla dolu bir kitaptı. Düşmandan aşka, slow burn, telepati/gizli psişik güçler, aile sırları ve tabiiki distopya seviyorsanız bence bu seriyi de seversiniz.
Gümüş ElitDani Francis · Yabancı Yayınları · 2025154 okunma
Gümüş Elit
2/10
·576 syf.··
2025 86. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 30 Aralık 2025 11:43
Herkese Merhaba, Yılı bu mal kitapla bittirmek istemezdim. Zaten kitapta okuyamadım bu ay içerisinde teyze olduk... iş başa düştü hahah spoiler ve yardırma dolu bir inceleme olucak şimdiden söylıyim... Yoruma gecmeden bu nasıl kötü bir ceviridir ya, hiç mi düzenleme filan yapmadınız, götoş gibi bir kelimeyi nasıl yazarsınız inanamadım yani….yazık Baya beklediğim ve merak ettiğim bir kitaptı. İşte yapılan editler olsun, yorumlar olsun fılan... ama beni dinleyin sakın inanmayın... büyük bir balon bu kitap hemde en büyüğünden aşırı kötü yazılmış karakterler ne olduğu belli olmayan bir evren... bomboş bir kitap. Ya para olayı dönmüş , parayı verıyorsunuz bu bookstormlara övüyorlarda övüyorlar... okudum neyine övdüler anlamadım. Hadi ben karakter baz okuyorum kitapları, karakterler kötüyse benim için konu muhtişmiş fılan umursamıyorum ama bunda konuda yok... Distopya okumayı değil, izlemeyi sevenlerdenım ben, filmleri daha hoşuma gıdıyor. Bunu deneyek dedik iyi halt ettim. Bide benım canım içimi Theo james kullanıyorlar cross için aslaaa kabul edemem, o karaktere asla ergen azgın cross... Size konudan bahsetmek ısterdım ama konun ne olduğunu ben bile anlamadım neyi anlatacağım size, haldur küldür hikayeye giriş yapıyoruz. Kız gucleri var onlara aykırı mı ne dıyorlar , onları da avlayan bir kısım var işte onlara bir şey deniliyorda hatırlayamadım şuan aman boşverın zaten... işte kızın amcası yakalıyorlar ve sonra öldürüyorlar, kızda kaçarken bunların eline düşüyor fılan ama tabiki kızın aykırı olduğunu bilmıyorlar, işte kızda güya bunlardan ıntıkam alıcak fılan ... Şimdi siz süper bır aksıyon ve arka yazısından dolayı büyük bir aşk okuyacaksınız sanıyorsunuz. Hayır öyle bır şey yok haa, aşk meşk yok yani, aksıyon desen yani, ordan burdan aldığı sahneleri buraya
Distopya
Gümüş ElitDani Francis · Yabancı Yayınları · 2025154 okunma