Kitap konusuyla dizaynıyla benden tam not aldı. Öyle bayıldım ki aşırı abartabilirim bu kitabı. Konusu benimde aşırı ilgi duyduğum rüyalar, rüyayı kontrol etme, paralel evren gibi şeyler. Gerçekten kitabı aşırı beğendim. Çok sürükleyiciydi okudukça okudum nasıl sonuna geldiğimi anlayamadım bile. Karakterlere bayıldım. Favorim Henry olasada hepsini ayrı ayrı seviyorum. Çok eğlenceli karakterlerle farklı bir konuyu birleştirerek oldukça iyi bir iş çıkarmış yazar. Serinin ikinci kitabını okumak için can atıyorum. Öyle bir yerde bitti ki sonunda aşırı ters köşe oldum. Anabel’den gram şüphelenmemiştim. Olan Arthur’a oldu sanırım. Kalbinin kırıldığıyla kaldı. Anabel’in olayını hala tam çözebilmiş değilim. Bu kitap nerden çıktı ve neden böyle bir şey yaptılar hala anlayamadım. Aklımdaki soruların cevabını serinin devamında bulabilmeyi umut ediyorum. Gerçekten harika bir kitaptı bana göre fazlasıyla beğendim. Hemen ikinci kitabına başlayacağım.
SilberKerstin Gier · Pegasus Yayınları · 20162,142 okunma