Kitapla ilgili spoiler vermemek adına çok şey söylemeyeceğim. Ama insanlık,hayat, ikili ilişkiler adına çok aydınlatıcı bir kitap olmuş. 1984 ve Hayvan Çiftliği magazin kitaplar olduğu için hep öne çıkmış. Bu kitap ikisini de ezer geçer benim görüşüme göre.
Yaşamı olduğu haliyle düşünün; bir de hiç bir anlamı, hiç bir amacı, mezar dışında hiçbir hedefi olmadığını düşünün. Yalnızca aptallar, kendini kandıranlar ya da olağanüstü ölçüde bir hayat sürenler bu düşünceyle ürkmeden yaşayabilirler.