Merve GELİR İNAN

Hepimize bol kitaplı bir sene diliyorum
Acısıyla tatlısıyla bir yılı daha geride bırakıyoruz. Birçok şey yaşadım bu sene. Mutlulukların yanı sıra çok üzüldüm, çok zayıf düştüm ama hiçbir zaman okumaktan vazgeç(e)medim. Farklı yaşamlara daldığım, yeni insanlar tanıdığım, yeni fikirler edinip hayatı daha iyi anlamlandırdığım, beni yatıştıran, heyecan veren, şaşkınlıklar yaratan, çok fazla duyguyu yaşatan bir yer kitapların dünyası. Burada olmaktan, okuduğum kitaplardan edindiğim izlenim ve notlarımı paylaşmaktan, kitap sohbetlerimizden, yeri geldiğinde birbirimizin motivasyon kaynağı olmamızdan ve en güzeli de iyi şeyleri çoğaltıyor olmaktan dolayı çok mutluyum. Burayı bana ait, özel alanım gibi görüyorum. Emekle ilmek ilmek örüyor, hem kendim hem de kitapseverler için paylaşım yapmaya çalışıyor, fikir verebilecek içerikler için elimden geldiğince yazıyorum. Biliyorsunuz eski sayfam kapatıldığı için çok üzülmüştüm. Şimdi burda da 1 seneden biraz fazla zaman geçirdik. Sen burayı da güzelleştirirsin diyenleri mahcup etmemişimdir umarım.☺️ Lafı çok uzattım, şimdi 2022 yılında okuduğum kitapları ekliyorum. 1 tanesi eksik malesef, unutup kardeşime vermişim, Emanet Çocuk/Claire Keegan. Onu da okuyun emi, çok güzel😃 Çok verimli bir yıl olmuş. Çoğu beni mutlu etti, bana kimbilir neler neler kattı. Okuyabildiğim her güne şükürler olsun. Bir de kızımın kitaplarla arası çok iyi, ona da şükrediyorum😊 Darısı 2023'ün başına. Hep birlikte çok güzel bir yıl geçiririz inşallah. Kitaplarla kalın🎈 #2022 #okudumbitti #happynewyear