Ben aski siirlerde,romanlarda oldugu gibi bir parlak yaz gecesinin mehtabinda baslayip sabahinda biten bir ruya addedenlerden degildim.Benim icin sevmek bir baska insanin vucudundan,ruhundan bir parca hukmune girmek,onunla beraber gulup aglamak,istiraplarinu paylasmak demekti.
Belki cocukca bir fikirdir,felsefe kitaplarinda yeri yoktur ama ben saadeti ikiye ayiririm.Baskalarindan alinan saadet,baskalarina verilen saadet.Benim icin hakikî saadet baskalarina verilen saadettir.