Kendimce
İnsan bazen de oturup kendinle; Ağlamalı..
çünkü dünya denen çukura düşmüş herkes,her zaman sadece kendisiyle alakadardır.
Alıntı
Reklam
İçimizdeki Labirent
İnsan bazen en çok kendi içinde kaybolur.
Duygu ve Düşünce
Konuşmak bir sanat gerçekten
Diğer insanlarla birlikte kendini de önemsemeyen bir insana bencil denilebilir mi?
Alıntı
Neden biri hayatını yaşarken başka birinin hayatını ertelenmesine göz yumar. Bu bencillik değil de nedir??
Reklam
Reklam