Bir de düşünceler iç içe olmasa böyle yazmazdım dgdhd
Ya bir de şunu söyleyeceğim olduğum kişiden memnunum o olsaydım bu olsaydım düşüncem yok iyi ki değilim yine de ben ayrı olayım.Fiziksel özellik olarak daha açık saç rengi isterdim evet ama sapsarı bir saç da değil açıkçası ya da mavi göz fln bilmiyorum ya kendime böyle alıştım yok.Bir okuduğum şey sinir bozucu geldi de ondan.O karakter ben olamaz o karakteri ben sevmiyorum yani ben kendimi seviyorum ona benzemek isterdim şu bu gereksiz.Olmak istediklerim açısından daha çok kişilik özellikleri diyebilirim işi zamanında yapan rahat ertelemeyen biri olabilirdim bunu isterdim rahatça işleri halleden ve çevrede farkedilen biri olmak isterdim o aura bende yok sanırım en büyük sebep iyi bir dinleyici değilim.Bazen de değişik konuşurum dgdhd anlamsız bunu exte de gözlemledim iyi iyi devam etsin masum duruyor dhdhdh cool durmasın fazla.
Nasip ve Rızık
Allah'ım sen kusursuz ve mükemmelsin, tüm eksikliklerden münezzehsin. Yurtta kalıyorum, yemek saatini kaçırdığım için dışarıdan sipariş verdim. Onda da yanlışlıkla turşu ve patates istiyorum diye okuduğum seçeneği sonradan fark ettim ki istemiyorum yazıyormuş ve ben öyle sipariş verdim. 1 saatten fazla siparisi bekledim ve sonunda geldi. Ne beklersiniz? Yanlış gelmiş. İçini açıp baktık kuryeyle tavuk döner sandık kurye de şubeyi arayıp siparişin komple yanlış olduğunu söyledi. Şube tekrar gönderim sağlayacaklarını yanlış gelen ürünün de bende kalabileceğini söylemiş. Tavuk markasını bilmediğim ve buna dikkat ettiğim için yiyemeyeceğimi abinin geri götürmesini söyledim kabul etmedi, biraz inatlaştık ama bende kaldı o sipariş. Arkadaşıma vermeye çalıştım o da yemedi. En sonunda yemek için içini açtım ve et döner gönderdiklerini ekstra patates ve ayran gönderdiklerini gördüm. Önce kuryeyi sonra şubeyi aradım. İki siparişi de yiyebileceğimi söylediler. İlkini yedim ama doydum bu yüzden gruba yazdım aç olan var mı diye bir kardeş yazdı ben açım diye. Yemek yiyememiş, acıkmış... Kime niyet kime kısmet lafı o kadar doğru ki. O döner onun nasibiymiş. Allah'ım, canım Rabb'im bir kez daha hayretle baktım olaya ve şükürler olsun sana.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Angina Pektoris Yarısı burdaysa kalbimin Yarısı Çin'dedir, doktor Sarınehre doğru akan Ordunun içindedir Sonra, her şafak vakti, doktor Her şafak vakti kalbim Yunanistan'da kurşuna diziliyor Sonra, bizim burda mahkûmlar uykuya varıp revirden el ayak çekilince Kalbim Çamlıca'da harap bir konaktadır Her gece, doktor Sonra, şu on yıldan bu yana Benim fakir milletime ikrâm edebildiğim Bir tek elmam var elimde, doktor Bir kırmızı elma Kalbim Ne arteryo skleroz, ne nikotin, ne hapis Işte bu yüzden, doktorcuğum, bu yüzden Bende bu Angina Pektoris Bakıyorum geceye demirlerden Ve iman tahtamın üstündeki baskıya rağmen Kalbim en uzak yıldızla birlikte çarpıyor Nazım Hikmet Ran
senden her gidişimde, hep bende kalışına; ziyanı yok, yeniden görüşünceye dek ölsem de olur
Biliyorum, aylar geçse de hâlâ bende hükümlüsün. Ama şunu da biliyorum; müebbet değilsin, elbet bir gün çıkacaksın. Ve işte o gün, benim miladım olacak...
İBRAHİM ibrâhîm içimdeki putları devir elindeki baltayla kırılan putların yerine yenilerini koyan kim güneş buzdan evimi yıktı koca buzlar düştü putların boyunları kırıldı ibrâhîm güneşi evime sokan kim asma bahçelerinde dolaşan güzelleri buhtunnasır put yaptı ben ki zamansız bahçeleri kucakladım güzeller bende kaldı ibrâhîm gönlümü put sanıp da kıran kim Asaf Halet ÇELEBİ
Şiir