Bakmakla görmek arasındaki farkı, gözlerimi sana çevirdiğim gün öğrendim. Ben sana bir manzaraya bakar gibi değil, bir anlam arar gibi baktım. Sonra anladım ki bazı insanlar aynı yere baksa da aynı şeyi görmüyor. Ben sende bir dünya görürken, sen bende sıradan bir uğrak gördün. Ve o gün öğrendim; görmek gözle değil, değer vermekle ilgiliymiş.
Asıl soru buydu. Ondan beklediğim, onda aradığım şey neydi? Bende eksik olan neydi? İyi bir hayatım yok muydu? Hayatımın giderek daralan bir huniye dönüştüğünü kime anlatabilirim? Benim acılarımı, uykusuz gecelerimi, intihar düşüncelerimi kim anlayabilir? Nietzsche Ağladığında
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sıfırdan ve yardımsız battığım yerden ve tekrardan tek başıma ayağa kalkıyorum gurbete çıkıcam inşaata devamke sorun şu ki bilet parası yok ama gücüm çok Allah bizimle duanızı isterim vala bu platformu silmeden bir işe yarasın ha bire depresyona soktu beni ama silicem bu ne arkadaş mutlu insan yok yeminlen hem açmayın çiçeğin kendisi değiştirilmez yeri değiştirilir o yüzden bende uzak durucan olumsuz etki yapan herşeyden heryerden
Ruhun gerçek özgürlüğünü arayıp bul ; çünkü gerçek özgürlüğün olduğu yerde huzur vardır, huzurun olduğu yerde de sevgi vardır ve tüm kapıları açan sevgidir. Sevginin olduğu yerde eleştirme, kınama ve yargılama yoktur ; çünkü bilir ve anlarsın ki her şey Bende ve Benim sevgimde birdir. İnsanlık ailesinin ve her şeyin Benim suretimde ve benzeyişimde yaratıldığını görüp, anlarsın. Meselenin dışından özüne varırsın ; orada ayrılık yoktur ve her şey tam bir birlik içerisinde birbiriyle karışıp kaynaşır. Herkesin ve her şeyin içindeki en iyi olanı görürsün. Sen kendi içinde mükemmel bir huzura sahip olduğunda, artık başkalarını değiştirmeye çalışarak vaktini harcamazsın. Sadece var olmayı öğrenirsin ve varoluşta sen, tüm yaşamla birlik kavramını yaratırsın,huzur ve sevgi en yüce şekilde hüküm sürer...
Sonra çekildim bir kenara , Seyrettim bütün olup biteni. Baktım kimde ben ne kadarım. Kim bende ne kadar kalmış diye Özdemir Asaf
Edebiyat
"Her şey bende gül olur, ben bende diken diken."
Şiir