Güzellik, zarafet, kibarlık, cazibe gibi özelliklere teorik olarak bir saygı ve takdir duyuyordum ama bu özelliklerin bir erkek vücudunda şekillendiğini görsem hemen içgüdüsel olarak bu erkeklerin bende sevecek bir şey bulmalarının mümkün olmadığını düşünür ve onlardan ateşten, yıldırımdan ya da parlak sevimsiz benzer şeylerden sakındığım gibi kaçardım.
Sanırım bunun umutsuz bir vaka olduğunu o zaman anladım.Hersey bitmişti.Orada tüm gün durabilirdim ve sonsuza kadar bekleyebilirdim.Ama bazen de bir ayağını diğerinin önüne koyup devam etmek zorunda kalırsın.
Bende öyle yaptım ve bu onu son görüşümdü.