Dilek

Bir yer var İyiliğin ve kötülüğün ötesinde Seninle orda buluşacağız
Sayfa 86·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eli,eli lama sabakhtani? Tanrım, Tanrım beni niye terk ettin ?
Arkanda bir hayat bırakma düşüncesi bence de korkunç..
Dünyanın ömrü ile kendi ömrüm arasındaki orantısızlığın verdiği rahatsızlık, güneş çarpması gibi sersemletici bir etki yapıyor üzerimde.
Bütün Ortadoğu‘nun adeti budur oğlum, tarih boyunca birbirini öldürür ama aslında kendini öldürdüğünü anlamaz. Kendi kanının tadından sarhoş olur.
O kök salmıştı, ben rüzgârda savruluyordum; büyük şehrin yüzünü silerek birbirine benzettiği, kimliksiz kalmış milyonlarca insandan biriydim.
Sayfa 42·Kitabı okudu