İnanıyorum ki çok daha iyi günler bekleyecek bizleri. Bunu hakkettiğime inanıyorum. Bu bir dini görüş değil,öyle olmalı, burada bitmemeli her şey. Hayat bu olamaz
"Dik durup kendimi savunmazsam sırtım boşlukta kalırdı,yaslanacak birini arardım. Ama kimse yoktu. Anlayacağın,ben kendimin herkesi olmak zorundaydım."