Willy Nelson:
Tek bir kelime ile anlatmak isteseydim, sadece “country” derdim.
İlk aklıma gelenler ; Whiskey River, On the Road Again, Are You Sure, Always On My Mind, First Rose of Spring..
Yetişkin çizgi filmi south park’ta duymuştum ilk On the Road’u. Cartman bisikleti ile gezinirken devrilen kamyonu gördüğü sıra arka planda çalıyordu 😅. Sizin için buldum, ahanda şurada ; m.youtube.com/watch?v=pZDKX9Q...
Are You Sure, kısacık bir parça. Ama sevilesi. Replay’e alınası. Bir de Lost’cular iyi bilirler. :) m.youtube.com/watch?v=bh-LJ4B...
Benim ise favorim Always On My Mind. Ne dersiniz bilmem. Ama Elvis’ten bile daha iyi bir cover Willy amcanınki. Bu yazıyı yazmadan birkaç cover daha dinledim. Pet Shop Boys da farklı yorumlamış ama yine Willy, yine Willy.
Şarkı çok güzel. Sözleri çok güzel. Müzik çok güzel. Böyle bir şarkı bana ithafen yazılsa idi ben yine de cevaben Müslüm Gürses Olmadı Yar derdim. “Son pişmanlık neye yarar her şeyin bedeli var”
İyi dinlemeler 🌼
m.youtube.com/watch?v=yoPYQ-F...