Bir hayal kurdum yıkıldı.
Bir rüya gördüm kabus oldu.
Bir umut ettim mahvoldu.
Nedense hep ben kaldım altında.
Hep ben ezildim.
Tam bu sefer oldu dedim.
Ayağıma çerme takıldı tokezledim belki süründüm.
Ama aht ettim yenilme kelimesini sildim defterimden bu benden inat olsun.. Hayata...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şiir diye Bir ömür tüketerek yazdıklarım iki saate okunuyor.
Bundan ucuz ne olabilir;
Havadan başka.. ;( #Erdem Beyazıt şiirlerin gibi güzel uyu ruhun şad olsun... 🥀🕊️
Erdem Bayazıt