burası benim alanım

burası benim alanım
@benkimimulan
"Tanrı'nın biricik özrü, var olmayışıdır"... Ben de bir yerlerde şöyle demiştim: neydi şimdiye kadar varoluşa en büyük itiraz? T a n r ı...
Sayfa 29·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı