SD

SD
@benkisacaSD
“Çizgilere basmadan yürümeye çalışan insanlardan”
Özellikle son cümlesi ile, en sevdiğim alıntılardan biri oldu.
“Devamlı akan su durduğunda serinliği özlenir, yanan ışık söndüğünde aydınlık özlenir ve insan karısını kaybettiğinde de onu ne kadar çok sevdiğini anlar. Anlayabilmek için en kötüsünün başa gelmesini beklemek ne acı. Neden mutluluğu, ancak çekip giderken çıkardığı sesle tanıyabiliyoruz.”
Sayfa 90 - YKY·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Saatini buldum, sana aldığım saat. Hâlâ çalışıyor, keşke o dursaydı.”
Sayfa 88 - YKY·Kitabı okudu
“…sen her yerdesin, beni ele geçirmişsin.”
Sayfa 73 - YKY·Kitabı okudu
“Artık, her sabah yalnız uyanıyorum. Uyanır uyanmaz aklıma gelmiyor öldüğün, sanki her sabah tekrar ölüyorsun. ‘Tekrar ölmek’ çok şükür, olmayan bir fiil, ben icat ettim, yeniden ölmek anlamına geliyor.”
Sayfa 52 - YKY·Kitabı okudu
“Seni benim vücudumdan kesip aldılar, beni uyuşturmadan. Yarımı benden aldılar, en güzel yarımı. Yeniden çık diye her gün senin parfümünle suluyorum kendimi.”
Sayfa 33 - YKY·Kitabı okudu